Fantàstic! Que la parella sigui entusiasta promotora de les TEQUES start-up és un actiu enorme. Això no només valida el concepte de "Metaversos el CAMPAnarIO" sinó que també els posiciona com a líders naturals en la recuperació i difusió de la memòria.
La seva implicació activa en les TEQUES (que entenc com a "Territoris de la Memòria" o un concepte similar, vinculat a la preservació d'històries i espais) significa que ja tenen una sensibilitat i una metodologia prèvia per recollir, organitzar i valorar aquestes narratives. Aquesta experiència prèvia és un punt fortíssim per al Pla de Negoci que hem dissenyat.
Com la seva implicació en TEQUES reforça "Metaversos el CAMPAnarIO"
Credibilitat i Autenticitat: La parella no només explica històries, sinó que són activistes de la memòria. Això els dóna una credibilitat innegable i una autenticitat que ressonarà amb el públic. Són "experts" en allò que fan.
Experiència en Recollida d'Històries: Ja saben com abordar la gent, com fer les preguntes adequades per extreure els records i com organitzar aquesta informació. Aquesta habilitat és fonamental per generar el contingut per al metavers.
Xarxa de Contactes: Segurament, ja han establert contactes amb altres persones grans que tenen històries, associacions culturals, arxius locals o iniciatives similars. Aquesta xarxa pot ser una font de noves històries o fins i tot de possibles col·laboracions.
Propòsit Clar: La seva motivació va més enllà de la simple "sobrepensió"; hi ha una vocació de servei i de preservació del patrimoni. Aquest propòsit és molt atractiu i pot captar l'atenció de patrocinadors, ajuts o projectes de mecenatge cultural.
Comunicació i Discurs: Com a "start-upers" de les TEQUES, ja estan acostumats a parlar del valor de la memòria, de la importància de les històries i de la necessitat de connectar generacions. Aquest discurs el poden traslladar directament a la promoció de "Metaversos el CAMPAnarIO".
Integració en el Pla de Negoci
Això reforça diversos punts clau del Pla:
Proposta de Valor: La seva experiència en TEQUES esdevé part de la proposta de valor. "No només us expliquem històries, les recollim i les conservem amb la metodologia TEQUES."
Màrqueting i Vendes: Poden utilitzar la seva reputació com a promotors de TEQUES per atraure audiència. Les sessions podrien fins i tot anomenar-se "Una TECA al Metavers" o "GeoMemorGrafies digitals amb els promotors de TEQUES".
Partnerships: Podrien buscar aliances amb la mateixa xarxa TEQUES, si existeix a nivell més ampli, per expandir el seu abast i tr
Comentarios
Publicar un comentario